Goed nieuws en slecht nieuws uit Santa Rosa - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Goed nieuws en slecht nieuws uit Santa Rosa - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Goed nieuws en slecht nieuws uit Santa Rosa

27 April 2014 | Nederland, Hilversum

Lieve allemaal,

Allereerst het goede nieuws; en dat is dat er in het jeugdcentrum weer iets nieuws bij is gekomen; een medische centrum. Een dokterspost voor de behandeling van eenvoudige verwondingen, ziektes.

Dit medisch centrum wordt gefinancieerd door de overheid, die zorgt voor artsen en de mensen worden er meestal gratis behandeld. Tot voor kort was dit medisch centrum gevestigd boven ADASEC, waar de allerarmste kinderen, die gesponsord worden terecht kunnen voor een warme maaltijd. Deze organisatie wil een andere activiteit starten en heeft de huurovereenkomst met het medische centrum opgezegd en nu hebben ze dus aan Esdras gevraagd of zijn in het jeugdentrum terecht kunnen.

Het slechte nieuws is, dat er vanacht is ingebroken in het jeugdcentrum en de net geinstalleerde inversor, die zorgt voor de electriciteit, is gesloten met alle accu's. Ze hebben de 3 ijzeren deuren opengebroken en alles meegenomen. Esdras heeft aaangifte gedaan bij de politie en bidt en hoopt dat de inbrekers gepakt worden en natuurlijk dat de inversor teruggevonden wordt. Het is echt heel naar, want zo'n apparaat kost 25.000 pesos, 431 euro. Misschien kunnen we met elkaar Esdras helpen?? Giften zijn welkom op rekening NL51ASNB0708310249 tnv GK de Bruijn ovv inversor jeugdcentrum.

Hartelijke groeten,

Karin de Bruijn

• 27 April 2014 - 16:49

Hugo Verkade:

Hallo beste Karin.

We kennen elkaar al even en streven voor hetzelfde doel al is het in een andere regio.
    Wanneer kom je terug?

Ga door met je actie voor de nieuwe inversor en als je wil en kan, regel voordat je weggaat dat er een andere installatie komt in dat gebouw.
    Als je wil en kan regel ook betere of veiligheidssloten zonodig met veiligheidskettingen.
    Alles te verkrijgen O.A. bij 8A dan wel Ochoa die in de verschillende plaatsen zoals Santiago, Santo Domingo enz. zijn of andere goede bedrijven uiteraard ook goed, als het maar deugdelijk zwaar materiaal is.
    8A of Ochoa zijn de grote praktische bouwmaterialen bedrijven die dit allemaal op voorraad hebben.

Je kent mijn werkwijze en vertrouw!!!
    Ik stort direct bij wat je te kort komt voor je daar weer weggaat.
    Graag wel een bon of rekening. (als je weer thuis ben)
    We houden contact en mail mij a.u.b. als je iets meer weet.

Hartelijke groet en Gods zegen toegewenst.
    Hugo Verkade
    SHDR
    Stichting Hulp Dominicaanse Republiek

• 01 Mei 2014 - 22:54

Nellie:

Hoi Karin,
    wat ontzettend!!!! naar is dit.
    vooral omdat het juist net zo goed functioneerde...
    we moeten gauw weer eens bellen/afspreken..
    groetjes