Bidden voor Nina's vader - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu Bidden voor Nina's vader - Reisverslag uit Nederland, Nederland van karininbani - WaarBenJij.nu

Bidden voor Nina's vader

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2016 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal,

Afgelopen donderdag heeft Nina enorm slecht nieuws gekregen omtrent de gezondheid van haar vader; de tumor kan niet geopereerd worden. De situatie is heel verdrietig en ik vraag jullie namens Nina om voor haar vader te bidden.

Graag roep ik jullie financiele hulp in. Nina studeert in Frankrijk en met haar studiebeurs kan zij zich redden. Tevens helpt zij haar broer, zodat hij ook kan studeren en een goede baan kan vinden later. Hij studeert ICT.
De situatie van haar vader is heel slecht; sinds december is hij ziek. Het begon met bloedneus, en enorm hoofdpijn en pijn aan zijn ogen, wat niet over ging. Na heel veel onderzoeken, waar steeds niets uitkwam, is er nu ontdekt dat hij een tumor in zijn keel- en neusholte heeft. Het kan niet operatief verwijderd worden, en nu komt er een onderzoek of chemotherapie en/of bestraling mogelijk zijn. Dit onderzoek kost veel geld en wordt niet door zijn ziektekostenverzekering betaald, en ook de reiskosten naar Santo Domingo komen daar nog eens bij. Zouden jullie Nina's vader willen helpen met een gift voor de behandeling, en voor gezonde maaltijden? Graag overmaken naar: NL51ASNB0708310249 tnv GK de Bruijn ovv medische behandeling Nina's vader. Dan zorg ik dat het bij hem terecht komt.

Voor Nina is het vreselijk moeilijk, zij heeft haar vader voor het laatst in het voorjaar van 2015 gezien. Ik heb haar vader in februari en mei gezien en zag dat het steeds slechter met hem ging. Ik vond het ook heel moeilijk om dit tegen Nina te zeggen. Hij kan alleen nog maar vloeibaar voedsel eten, praat met een hele hese stem, is aan 1 oog blind geworden doordat de tumor er tegen aandrukt, en hij is heel mager.
Eigenlijk zou Nina erheen moeten, en dat doen we dan ook. De vlucht naar Frankrijk heeft Nina verzet en op 12 augustus vliegen Nina en ik samen naar DomRep. Wij vertrouwen erop dat het geld dat Nina nu voor de vlucht heeft betaald en zij nu dus niet voor de behandeling kan geven aan haar vader, met giften zal binnenkomen.

Mercedes, de kokkin die kookt tijdens de 4YOU projecten, heb ik al een paar maal 25 euro overgemaakt en zij gaat dan naar de markt en koopt fruit en groenten voor Nina's vader. Deze week kwam ik er achter dat Nina's moeder geen blender heeft, en dus het eten niet kan bereiden zodat haar vader het wel kan eten. Mercedes heeft nu broccoli soep gemaakt en gezorgd dat Nina's vader echt het op kon eten. Mercedes heeft ook foto's gemaakt, die ik op deze site zal zetten. Ook zie je op een van de foto's dat het bed super slecht is, het is kapot en staat op bouwstenen. Ik heb zelf gezien dat de matras versleten is, en wat zou ik graag een beter bed aanschafen voor deze mensen. Ik kan echter niet alles.

Goed nieuws is er ook; de kinderen zitten inmiddels op de gerepareerde schoolbankjes en de school heeft met de gift van enkelen van jullie het schoolgeld kunnen betalen voor de armste kinderen uit Santa Rosa en daarmee zijn de salarissen van leraressen betaald.

Hartelijke groeten,

Karin


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 189180

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: