Laatste dag in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu Laatste dag in Dominicaanse Republiek - Reisverslag uit Baní, Dominicaanse Republiek van karininbani - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Dominicaanse Republiek

Blijf op de hoogte en volg

19 Oktober 2015 | Dominicaanse Republiek, Baní

Lieve allemaal,

Het is nu maandagochtend en ik zit nu op mijn bed, alles nog eens te overdenken wat er allemaal is gebeurd.

Gistermiddag belde mijn vriend mij op en vertelde mij dat hij met mij wilde praten. Ik vertelde hem dat ik bij Edy was en dat ik kaarten aan het maken was, en dat hij naar Edy toe kon komen om met mij te praten. Ik hoorde aan zijn stem dat hij wist dat zijn vrouw mij had gebeld en alles had ontdekt.

Uiteraard kwam hij niet en 's avonds ben ik naar de kerk geweest bij Esdras. Daarna op visite bij Rafaelo en toen begon mijn vriend mij te bellen Ik heb niet opgenomen en eenmaal thuis belde hij steeds weer en ook zijn zoon stuurde een bericht via Messenger dat zij mij zochten om ergens heen te gaan. Ik ben gaan slapen tot 4 uur vanochtend en daarna hield ik het niet meer en heb de sms berichten die mijn vriend ook nog had gestuurd gisteravond beantwoord. Hij wil met mij praten en zegt dat zijn vrouw liegt en dat hij geen relatie heeft met haar.

Ik heb teruggeschreven dat ik best wil praten maar wel samen met pastor Esdras erbij om negen uur vanochtend.

Het blijft een spannende film die nog net niet is afgelopen. Ik vertrouw op God met heel mijn hart; hij opent en sluit deuren en is mijn Redder en Verlosser.

Hartelijke groeten,

Karin

  • 19 Oktober 2015 - 13:47

    Gerda:

    Je bent even sterke vrouw en in goede handen......zowel bij God als bij mensen.....

  • 19 Oktober 2015 - 13:48

    Tonja :

    Fijn dat je het ons deelt Karin! Wij bidden voor jou hoor. Ik wens je heel veel kracht van God en wijsheid toe!

  • 19 Oktober 2015 - 14:27

    Hugo:

    Beste Karin.

    Veel sterkte met deze zeer pijnlijke situatie. Graag wil ik wat uitgebreider reageren, maar sorry, niet hier en nu op deze site.

    Groet,
    Hugo (SHDR)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Dominicaanse Republiek, Baní

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 188728

Voorgaande reizen:

19 Juni 2008 - 21 Augustus 2010

Dominicaanse Republiek / Ecuador

Landen bezocht: